I don't know what to write here...

Sitter vid fel dator, så ni får en VÄLDIGT gamal mobilbild på Johanna, Mango och Zingo i fyran eller något sådant, Gud vad SÖTA!

Hade ju nationella idag, lyssna och läsa delarna i engelska. Det gick väl helt okej, såklart var jag osäker på massa frågor, men det mesta blev nog rätt i alla fall. :) Nu taggar vi uppsats om en vecka! Det kommer nog bli den svårtaste delen tror jag, men hoppas att det går bra. Allting beror ju typ på vilket ämne man får, om kommer på något direkt och om man hinner utan att stressa. Vi får hålla tummarna!
Vi slutade vid elva, efter provet, så då åkte jag, Emelie och Johana till Stadsmissionen och titade på saker. Jag köpte inget själv, men Johanna och Emelie gjorde det. :) Har ganska svårt för att köpa saker spontat faktiskt, jag går ofta och tittar och tittar och provar och provar och så TILLSLUT köper jag någonting. Haha. Vet inte om det är possitvt eller negativt? Man sparar ju pengar, men samtidigt är det lite jobbigt ibland.
Nu ska jag snart iväg på träning och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, fixa lite i mitt rum och så tror jag. :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna

Fyran? Mango o Zingo är väl inte 5 år?? ;)

2012-04-20 @ 21:45:35




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0