Almost there

Snart är den här. Gud vad härligt. Det är körsbärsträd i blom, knoppar överallt, snart vårkonsert, långhelg, början på slutet, hyfsat varmt och grönt. Åhhh, lycka! <3 Vill bara ut och gå i skogen, fota, njuta, skratta, le. Det ska jag se om jag lyckas hinna med. Vill så mycket, så lite tid. Plugget tar en massa nu, slutspurten är här. Nu kör vi! Fyra veckor, det klarar jag!

Skönt att det här med gymnasiet är valt nu. Orkar inte tänka mer på det. Det tjänar inget till att oros sig, man får veta först andra juli hur det blir. Och inte ens då är det säkert. Reservantsgningar återstår. Nej, nu ska jag byta om, tagga träning! :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0