De snurrar som en virvelvind

Hejsan,
det här med listan var inte riktigt min grej känner jag. Jag blev bara stressad över att jag var tvungen att lägga ut saker, det känns bättre att jag bloggar när jag är inspirerad och har tid. Just nu är det bra med inspiration, men dåligt med tid. Går ut nian om en månad, stress kan man ju säga. Betyg, gymnasium, fotboll, nationella, planering och spex är ungefär det som det finns plats för i mitt huvud. Tankarna snurrar hela tiden, och jag vet inte vad jag ska göra med dem ibland. Vill stoppa dem i en burk, gömma den under sängen och ta upp dem när jag känner att jag orkar med dem.

Usch usch

Lite bilder, på finare saker

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0