H&M:s

Hej hej!
Jag uppteckte just en rolig grej på H&M:s hemmsida. I programmet (Eller vad man nu vill kalla det.) fashion studio kan man göra sin egen look. Man väljer mellan alla kläder i H&M:s vinter kolektion, och sen får man välja modell, bakgrund och vilka kombinationer som helst. Jättekul! Jag kan sitta i flera timmar... Här är länken: http://www.hm.com/se/fashion/fashionstudio__fashionstudio.nhtml


Såhär kan det se ut när man är klar:

Det blev faktist riktigt snyggt om jag får säga det själv!

Nu ska jag inte göra någonting skärskilt... Jag glömde franskan i skolan, så den kan jag inte göra.

Kramis! 


Kommentarer
Postat av: Fredrik Örn

Den va ju inte svart...

2009-12-01 @ 19:25:06



Postat av: Klara

Haha, det tänkte jag inte på... :)

2009-12-01 @ 19:29:46



Postat av: Anonym

Fett coolt!! Gör det nu!! Kram <3

2009-12-08 @ 17:44:09



Postat av: Fanny

Jag har pckså gjort såndär, skitkul ju! :)

2009-12-31 @ 17:09:05
URL: http://fannylindevalls.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0