Snart nytt år...

Jaha. Då var det nyårsafton och snart ett nytt år. Var tog tiden vägen egentligen? Det var ju nyss sommar och jag satt och njöt av solen! 2009 har varit ett bra år, ett väldigt bra! Lite av vad som har hänt: jag slutade på mellanstadiet och började högstadiet, Johanna började i min klass, jag började blogga, vann en elvamanna cup, red mellan ponny för första gången m.m. Man kan sammanfatta det med ett ord, Lycka!
Jag hoppas att 2010 kommer att bli lika lyckat som 2009!

Så nu vill jag passa på att önska er alla ett riktigt härligt 2010, med andra ord,


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Tack så mycket! :)

2009-12-31 @ 15:37:32
URL: http://flings.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0