Skiva

Hej igen!
Idag fick vi våra skivor, tio stycken som vi ska sälja, och sen får vi en gratis till oss själva. Det käns jätte härligt att allting är klart, flera timmars jobb och lidande har nu sammansats till en jätte fin skiva! Men tyvärr har jag tröttnat på alla låtar, vi har sjungit dem hela vårterminen och hela höstterminen. Jag är verkligen urless på dem! Men som sagt nu är allting färdigt! Förutom några lucia konserter med rep som ligger lite längre fram.. Men det tar vi när det kommer!

Kramis!

(För er som inte vet så har Nacka musikklasser (som jag går i) spelat in en julskiva. Och den är nu klar och kommer finnas i butiker någongång...)

Nacka musikklassers julskiva 09
Omslaget till vår skiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0