Svart, svart och brunt...

Varför är alla i Sverige så svartklädda? Det var en sak som jag tänkte på igår när jag och Johanna gick i forum. Alla, och då menar jag verkligen alla, hade något svart eller mörkt på sig. Svarta jackor, svarta kläder, svarta byxor. Jag ska inte klaga, själv är jag också väldigt svart. Men jag tycker att det blir så deprimerade när det är mörkt ute också. Vi gick in i några klädafärer, då blev jag verkligen matt. Kläderna var svarta, svarta och bruna. Visst var endel väldigt snygga, men jag förstår ändå inte varför man väljer att ha svarta kläder just den tiden på året då det är som mörkast och jobbigast. För jag menar, på sommarn och våren då finns det minnsan färgglada och ljusa kläder. Men varför inte på hösten? Troligen har vi själva bestämt oss för att man ska ha svart på hösten och ljust på våren.
Jag vill inte kritisera någons stil eller så, som sagt klär jag mig också väldigt svart. Mern varför gör man det egentligen? Vad tror ni?

Nu ska jag plugga franska och engelska.

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vet inte? Svart passar väl typ med allt xD.

Förresten, det stavas about* :);)

2009-11-27 @ 21:25:11
URL: http://alieee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0