Trolkaren från Oz

Har precis ätit och kommit hem från orkestern. Det gick ganska bra, vi fick kakor och saft. :) Om två veckor ska vi spela i sickla, HELP! Det kommer bli pinsamt, men jag får väl öva lite mer...
Idag såg vi på trolkaren från Oz i skolan. Första delen fick vi se den klassiska filmen, med Judy Garland i huvudrollen. Sen, andra halvan, fick vi se en version med mupparna. Den andra var helt hysterisk, de sprang runt och kastade saker på varandra och sen så  tänkte någon såga av Dorothys ben! Den klassiska var mycket bättre!

Nu måste pappa hjälpa mig med matten, jag fattar ingenting.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Hanna <3

vilken fin blogg du har! <3 vad ska du göra på höstlovet?

2009-10-22 @ 18:11:08
URL: http://hannamalmros.blogg.se/



Postat av: Sandra

Skojjig blogg :)

2009-10-29 @ 15:57:53
URL: http://tokiohotelbrudarna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0