Sammanfattning 2010

Och text!

JANUARI:


Det var en riktig vinter. Bussarna gick inte, och inte tågen heller. Men skidor kunde man allt åka! (Foto: Mamma) Jag fyllde tretton år, och fick en massa saker (kommer inte ihåg allt).


FEBRUARI



Jag pluggade typ hela tiden, iaf om man ska tro vad jag skrev i min blogg. Men det är faktiskt sant. Jag hade mkt i skolan då. (Trodde jag. Ni skulle veta hur mkt jag har nu!)

 

Jag var på realesparty av nackamusikklassers julskiva December. Fats då var det ett tag sen den släpptes, typ tre månader sen. (Linnéa och Laila på bilden)

MARS

 




Det blev ÄNTLIGEN varmare ute. Jag var jätteglad hela tiden, pga att det var vår!



APRIL




Jag gick på vårpromenad.



Och målade ägg.

Åkte med Johanna till Uppsala på påsklovet. Jättekul var det!

I April slutade jag också att blogga. Jag orkade lixom inte mer, ville använda tiden till annat.

MAJ

 



Det blev riktigt varmt. Jag och Johanna klättrade i hennes hägg, och då tog hon den här bilden. (Jag har laggt dit sakerna efter att jag upptäckt picknik).


JUNI




Skolan slutade och jag fick sommarlov. HÄRLIGT! Jag och Linnéa åkte in till stan för attt försöka få en skymt av Viktoria och Daniel (eller Vickan och Wesslan som jag och Linnéa sa XD) när de hade gift sig.
 



Jag sprang runt och tog massa bilder på blommor hela tiden :D :D

Jag åkte på fotbolls cup i Smögen också, det var jätteroligt!!´Även fast vi åkte ut i kvartsfinal. Jag älskar fotboll! <3


JULI


Jag och min familj åkte till Legoland. Det var jätte kul :D :D




Och till Möns Klint. Ett jättehäftigt ställe! Enorma klippor, jag kände mig väldigt liten! :O




Jag sprang fortfarande runt och tog massa blombilder!


AUGISTI





Jag åkte på ridläger med Filippa en vecka, till Gryta södergård. Där red jag en häst som hette Karlo, han var helt underbar! <3 Åh, jag saknar det verkligen! Vill tillbaka!

Skolan började igen också, jag började i åttan. Första gången jag skulle få betyg. Vad nervös jag var! Men det gick jätte bra.

SEPTEMBER




Skola. Gjorde nog inget särsklit egentligen, vardagen flöt på.

OKTOBER




Gjorde inget skärskilt här heller. Jo, jag hade höstkonsert i katarina kyrka. Det var kul, men jag blev sjuk och kunde bara vara med på en av två konserter

Mitt fotbollslag (Äif - f97) kom delad fema i sanktan (en tunering mellan alla lag i stockholm. Och det är många. Typ 150 st.) :D :D :D :D Jag blev GLAD!

NOVEMBER


Jag hade jättemycket i skolan, den tog all min tid. Jag han nästan ingenting annat, stressade nästan ihjäl mig!

DECEMBER





Jag gjorde massa saker. Hade julkonsert i Beerwalldhallen med salem al fakir, slutade skolan, fick mina första betyg (JÄTTE NÖJD!), det var julafton m.m. Och så började jag blogga igen. Inte så regelbundet alltid, men iaf. :P



Jag är väldgt nöjd med mitt år, även fast 2009 nog var bättre. Det var ett så stressigt år, 2010. Hoppas 2011 blir lite lugnare! :P



Så, då var jag klar med det! Lång tid tog det! Men det var roligt också! ;)

Nu ska vi snart äta mat tror jag, hjälpte mamma med att duka precis.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0