BUHUHUUUU

Jahapp. Du var det snart nytt år. Och min födelsedag. :D Fast jag tror inte jag kommer få det jag önskade mig allra mest, en systemkamera. För igår när jag tjatade på pappa och sa till honom att jag önskade mig en sytemkamera för hundrade gången, så sa han att man inte kan få allt man önskar sig.

BUHUHUUUUUU!!!! Ville verkligen ha en! En digitalkamera, visst är de kanske bra, men jag ville ju verkligen ha en systemkamera! Lixom kunna ta profsiga foton och så, som alla andra som har systemkamera en kan!!! För går man runt och tar makrobilder med en digitalkamera känner man sig VÄLDIGT fåning. Jag vet, för jag har testat med den digitalkamera vi har i familjen. :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

BAJS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0