Ingen ridning :(

Idag skulle jag ha ridit, men ridningen blev inställd pga snö på ridhustaket! Herregud! Jag förstår att det kanske är lite oroliga för att taket ska rasa, men tydligen hade komunen varit där och kollat i måndags, och inte gjort någonting, och sen idag så sa de att man måste spärra av ridhuset hela helgen! Jag menar, varför gör de inte bara något åt det? Hur svårt är det at skotta på ett tak egentligen? Jag menar, om man nu måste stänga av ridhuset, då borde man ju göra något åt de så att man kan rida igen? Ååå, jag är så irriderad på dem!

I alla fall så tilbringade jag eftermiddagen med min rid och fotbolls kompis Filippa, vi hade väldigt roligt tillsammans!


Okej, en konstig bild som jag har tagit och redigerat i Gimp. XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0