Inställd fotboll!

Jag skulle ja ha spelat fotboll idag, men när vi hade åkt dit (hela vägen till Djursholm på andra sidan stan) så var matchen tydligen inställd för att det var snö på planen! Och vi hade åkte hela vägen från Älta (det tog 45min), och så blev det inget! Deras tränare skyllde på att det stog på deras hemsida att planen var spelbar. -.- Man kan väll kolla själv innan man bjuder in ett lag från andra sidan stan? I alla fall åkte vi som skulle ha spelat match (från älta) till Siggan (en gympahall) och tränade där i en och en halv timme! :) Vi spelade match hela tiden, så det blev ju fotboll ändå! ;) Men nu är jag trött på att snön hindrar mig från att göra roliga saker, sommaren kom nu!

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Cool blogg :) besök gjärna min! :D <3

2010-02-14 @ 21:42:40
URL: http://lawebba.blogg.se/



Postat av: Hanna :)

Sv: Ja, jag har sparat filen som en jpg fil. Men det funkar ändå inte :/

2010-02-15 @ 17:12:18
URL: http://dendarlillahanna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0