Jag pluggar ju så mycket att..

...herregud, ni måste tro att jag är värsta plugghästen! Det är jag inte alls det. Grejen är att de senaste veckorna har jag pluggat till TRE prov. Pluggandet har nästan tagit hela min fritid, jag har bara hunnit gå på fotbollsträningar och fiol känns det som (Jag har till och med hoppat över massor med träningar för att plugga!). Men jag lovar, efter sportlovet kommer jag inte ha så mycket prov, så du kommer nog bloggen bli lite roligare att läsa. Om ni tycker den är tråkig, jag lider med er.
Men, idag måste jag faktiskt plugga, tyvärr! :(

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Matte är aldrig kul -.-

2010-02-25 @ 10:14:29



Postat av: Alicia

Jag vet inte..x)

2010-02-25 @ 16:49:34
URL: http://alieee.blogg.se/



Postat av: Alicia

Hejhej:)

Har svarat på frågestunden nu:)<33.

Kolla gärna vad du fick för svar på din fråga;)<33.

Ha ett bra sportlov!!:D

2010-02-26 @ 16:12:00
URL: http://alieee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0