Lördag!

Hej hej!
Nu sitter jag på mitt rum och ska snart städa till mina kaniner och plugga. Efter som det inte blev något läger så ska jag gå på kick-off med fotbollen. Vi har blivit indelade i grupper och varje grupp ska baka en tårta med forbollstema. Sen ska vi alla grupper träffas och äta tårta och tacos tillsammans! Det ska bil jätte kul! Min grupp ska troligen göra en fotbollströja, haha. :) Klockan ett ska jag vara nere vid konsum, och det är inte säkert att det går några bussar... Mamma säger att jag kanske får gå, något som jag helst hoppar. Men, men vi får väll se hur det blir.
Nu måste jag städa till mina sötisar,

Kramis!


Mina sötisar när de bara var några månader gamla! <3


Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Åh, tack, glad jag blir! :)

2010-02-20 @ 12:37:28
URL: http://flings.blogg.se/



Postat av: linda

Den här bilden har jag på min mobil ;D <3

2010-02-24 @ 15:55:17




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0