Singing in the rain



Den var skit bra! Ååh, när jag såg dem dansa och sjunga och allt va de gjorde så ville jag bara hoppa med! Å, jag vill bli musikalartist när jag blir stor! Det kommer aldrig att bli verklighet, eftersom jag inte riktigt kan dansa, men man kan väll få drömma... I alla fall så var artisterna väldigt duktiga på att dansa och sjunga, det steppade till och med!

Idag ska jag först städa åt mina kaniner, och sen ska jag spela fotboll i djursholm. Utomhus. Kaaaalt! Om det blir någon tid över så ska jag plugga till eng provet på fredag.

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Fin bild <3 Tack för din komentar och tack för att du läser min blogg (:

2010-02-15 @ 19:08:07
URL: http://lawebba.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0