Tårta & kick-off

Jag har precis kommit hem från "kick-offen", det var jätte kul! Jag, Felicia och Edina bakade tårta his Felicia innan. Det var så kul! Vi skrattade typ hela tiden. Sen åkte vi ner till "klubhuset" och träffade de andra. Alla hade gjort jätte fina tårtor! Efter att vi hade ätit tacos så röstade vi på tårtårna. Först röstade vi på utseende, sen smakade vi på alla (det blev ganska mycket!). Endel tårtor var inte så goda, de åt man inte så mycket av. I alla fall så röstade vi om smak också, och då vann våran tårta! :D (Den var faktiskt godast ;) Så nu sitter jag här med 4 kexchoklad (som jag inte kommer att kunna äta utan att spy) och väntar på att Melodifestivalen ska börja.

Kramis!

Våran tårta uppifrån, visst ser det ut som en smilies? (Det rosa ska föreställa fotbollsskor.)


Tårtan från sidan.  :)


Kommentarer
Postat av: Lakritzz

Kul med tårtor!! :P <3

2010-02-20 @ 19:58:55
URL: http://lakritzzlimstiftet.blogg.se/



Postat av: Hanna

Sv: Ponny, du då?

2010-02-21 @ 08:24:41
URL: http://dendarlillahanna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0