Järvsö!

Nu är jag tillbaks från Järvsö! (Jag har varit det några dagar, men har inte hunnit blogga. *host*) Det var verkligen jätte roligt, god mat, skidåkning och kusiner är en riktigt bra kombination! ;) Skidor (både utför och längd) gick faktiskt riktigt bra, även fast jag druttade i marken några gånger... Jag slog mig inte, som tur var, men det var ju inte så värst roligt heller.

Idag har jag vartit hemmas hos Johanna och firat hennes födelsedag, 13 år blev hon. :) Hon, jag och Annie bakade pizza tillsammans. Sen kom några av hennes gammla grannar och vi åt tårta. Jag är fortfarande ganska mätt, men gott var det! Av mig fick Johanna boken Twilight bakom kulliserna, hon blev jätte glad. Jag har själv önskat mig den boken, men inte fått den, men man vet ju aldrig, släktkalaset är ju kvar. ;)

 Nu ska jag fixa lite med designen, det är därför bloggen är lösenordsskyddad, det ser lite konstigt nu. Men jag hoppas att ni kommer gilla den! :D

Kramis!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Va kul :D.

Förresten har gjort en ny header, va tycks? :D<33

2010-01-08 @ 23:19:49
URL: http://alieee.blogg.se/



Postat av: Alicia

Tack så mkt :D<33.

Programmet jag använde heter: Photoshop CS3. Har inte den själv, men jag e juue hos Alicia så hon hjälpte meej :D((:

2010-01-09 @ 12:07:21
URL: http://alieee.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0