Jag säger bara...

förlåt så himla mycket! Uppdateringen har varit riktigt, riktigt dålig! Förklaringen är att...tja, jag vet inte. Eller, jag har haft massor av prov och sen har jag bara inte kommit igång med bloggandet igen. Inte bra! Men jag lovar, nu ska det bli bättre (hmm...). I alla fall så har jag inte gjort något spec de senaste veckorna, inget som jag orkar gå igenom i alla fall. Men lite bilder kommer här :)


När vi hade släktkalas för min brorsa tog jag den här bilden på flagan :)


Min vante med snö... XD


Haha, såhär ser (eller såg) det ut utanför älta skola. Rejäl snöhög! :)


Kolla vilken snygg väska jag hitade i en låda! Jag sydde den i slöjden i sexan, men hade glömt bort att den fanns. Den ska allt användas i år ;)

Ja, det där var lite bilder. Nu ska jag göra något annat, kanske börja skriva ett nytt inlägg? Vem vet..

Kram

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Hej!



Jag tog ju bort min förra blogg (hahnna.blogg.se) men nu har jag en ny som jag delar med mina kompisar som du gärna får läsa om du vill :)



Kram :)

2010-03-22 @ 09:02:53
URL: http://fyraflummtjejer.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0