Vår!

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men jag har aft lite mycket att göra. Som tur är är det inget jätte viktigt kvar längra, skönt!
Egentligen är det ingen riktig skoldag kvar för min del (sen är det påsklov!), imorgon är det filmfestival och vi ska se två filmer. Jag ska se Fucking Åmål på för mifagen och Torkel i knipa på eftermidagen. Och sen blir det RIKTIG hamburgare till lunch, med alla till behör. Bästa skoldagen alltså! :)
Dagarna som gått den här vackan har det varit riktigt fint väder ibland. I måndags på lunchen var himlen helt blå. Äntligen vååååår!!!! Det är den bästa årstiden som finns! <3

Här kommer lite vår bilder:


Krukus utanför simhallen


Mer krokus


Jag tycker den här bilden blev rätt häftig, det ser ut som om krokusarna lyser som solen :)


Jag njuter av våren och solen. Så himla skönt!

Nu ropar mamma, det är mat.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0