Glad påsk!

Var ett tag sen.. Orkar inte gå igenom allt som hänt, men en heldel är det. Det största är väl att jag praoat i Uppsala i två veckor, på en del av universitetsbiblioteket med finaste Johanna. Det har varit Uuuuuuuunderbaaaart. Inga läxor (eller joo. fast inte så många), inga prov, inget panikplugg, bara vara. Såååå skönt. <3


I Uppsala. LOVE


Har letat påskägg precis. Det är najs med godis :)


In my påskägg i found this.

  • Vattenflaska
  • Chokladkanin
  • Mini legofigur, fiskare
  • Diablo
  • Såpbubblor
  • Goodis


Caaaandyyy. Btw suger jag på att spara mitt godis. Jag kan spara det max en dag, sen är det borta.


See you soon! <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0