Nu är det jul igen, ja nu är det jul igen och julen varar än till påska!


Fina tjejor som lussade på fortografiska! Foto: Linda? (Älskar bilden, var tvungen att sno den. Förlåt.)

Hejsan!
Julafton är över nu, både sorgligt och lite skönt. Ett helt år kvar tills man får se Kalle anka igen! ;) Och presenterna är (nästan) slut. Fast nu har jag ju två veckor ledighet framför mig, och sen fyller jag ju år väldigt snart (förstaiförsta).
Vad fick ni för julklappar då? Själv fick jag enheldel, orkar inte skriva alla, men lovar att visa någon gång. Fick iallafall ett par högtalare till datorn, men jag de verkar vara min data som är paj. :(

Kramkram
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0