Möbelmässan :D :D

Ledsen att det varit dött, var på möbelmässan med mamma hela dan igår. Herregud, mina ben var döda när jag kom hem. Men det var roligt! Vi håller ju på och bygger ut, och ändrar om hela huset så det var rolig inspiration. Och endel saker var väldigt coola. Men ska man köpa dem måste man typ äga en förmögenhet, nästan allt var VÄLDIGT dyrt. Men man kan ju alltid drömma!:D

Lite bilder:

Colour! Wihoo, me like!


"Vad är det där?" "En stol!" Haha, liiite liten. Men jag tyckte faktiskt den var skön. Ett tag.


Cool lampa, typ en millimeter tjockt trä. :O




NÅGOT AV DE HÄR SKÅPEN MÅSTE JAG HA! De är så snygga och underbart coola! Speciellt det flerfärgade!! AAAHHH, de är så snygga! Det fanns en randig byrå också, men den glömde jag ta kort på.


Mamma gillade de här stolarna. Visst är de ganska snygga? :P


Häftig lampa, typ gjord av massa linser..?


Yeeaa, lampblommor. Haha :P





Häftigaste lampan jag någonsin sett!!! :O Massa ansikten som bytte färg, blinkade  m.m. SÅ HÄFTIGT!

That was all. Ska till forum med Jajja nu, Shoooppa loss!! :D Haha, nej men det ska bli roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0