Jag har tråkigt

1. Lägg upp den tredje bilden i "Mina bilder" som inte är på en levande person:
Haha, den här hade jag som bakrund på min blogg. Jättelänge. Hahaha XD 
2. Lägg upp den femtonde bilden "Mina bilder" som är på en person:


Naaaaaw, Linnéa i sjuan! SÖÖÖT! <3 <3 <3
3. Lägg upp den andra julbilden i "Mina bilder" du har:
 
Var det ju inte så nyss jag publicerade... :P
4. Lägg upp den sjätte sommarbilden i "Mina bilder"du har:

Mango äter maskorsblad! <3 <3

5. Lägg upp den bild du tycker är finast/bäst/roligast!

ÅÅÅ, älskling!! <3 <3 Älskar bilden, jag är stolt fotograf! <3
(Fick föresten den här bilden tryckt på canvas i julklapp! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0