Jeg er sliten

Sitter och jobbar med Norges mat nu. Det är absolut det bästa som finns. Jättekul. Snark
Haha, vet ni hur norrmännen firar påsk? De tar ledigtb två veckor, åker upp till sina fjällstugor, åker skidor, äter apelsin och kexchoklad och läser deckare. Hahahaha XD.

Jag och Johanna har förresten fixat praoplats nu! Vi ska prao hos min faster i Uppsala, på ett bibliotek. Det ska bli jätteroligt! :D :D Vi ska bo hos min farmor och Johannas mormor, typ hela veckorna, men åker hem på helgen. Det ska bli så kul! :D <3 Längtar redan...

Nu ska jag duscha, å sen sova, för jag är jätte trööött!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

k.

2011-01-15 @ 15:21:25




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0