Åh vardag, jag har inte saknat dig

Hejsan!

Ledsen att det har dröjt, men var i Hemavan med Filippa och hennes familj hela sprtlovet och hade inget internet... :O Det var jättekul! Men endel dagar blåste det en massa. Varje dag var det lössnö i backen, häääärligt! Åkte snowbord en dag också, det var jättekul! Första gången var det, så i början var det rätt segt. Vet inte hur många gånger jag rammlade i knappliften i barnbacken, 50 ggr sådär kanske? Men när man väl förstod hur man skulle göra var det faktiskt inte så svårt. Då var det bara skit roligt! Men gissa hur mycket träningsvärk jag hade dagen efter... Jag dog nästan.
Två dagar åkte vi i Tärnaby också. Åkte i Ingemar(stenmark)backen och Anja(Pärsson)backen.
Det har iaf varit en total superduper vecka! Vill tbx!

Tyvärr så glömde jag (såklart) kameran hemme, men här kommer några dåliga mobilbilder iaf.


Sol och snödriva


En av backarna, Snobben tror jag det här var. Den var iaf svart :P


Jag ... Mobbas inte


Min snowboard. Herregud vad kul det var!


Filippa :D Sista dan


Utsikt från Ingemarbacken, sista åket.


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0