Att bara vara är det bästa som finns ibland


Jajja i Uppsala. Vill tillbaka. Fast det är rätt så okej här just nu.

Hej igen!

Noprovet gick nog faktiskt helt okej. Jag bestämde mig för att ta det lugnt och inte skriva så enormt mycket på varje fråga. Jag hann precis, så himla skönt. Jag hatar att inse att det är en minut kvar på prov tiden och att man har en av de största frågorna kvar. Får panik då!

Annars har det varit en okej dag, 2 rep (kulkul), inget franska förhör (yesyes), rabarberpaj på hemkunskapen (mumsmums), hann en uppgift på matten (latlat), rolig träning (lugntlugnt) o tillsist: Inte komma hem och känna att man har en hel hög med läxor som väntar! Hade nästan glömt hur det känns att bara vara hemma och ta det lugnt! Nu kunde jag hoppa studsmatta med mina brorsor, spela piano och bara vara.

Imorgon är det rep hela dagen som gäller, väldigt najs om jag får säga det själv. 9-14 är också helt okej tider att gå i skolan på :D Sen tar jag med mig några härliga personer hem, lagar våfflor och drar iväg till första vårkonserten! Ihihiii! Ska bli såå kul! <3


Menmen, nu ska jag ta det lite lugnt, läsa och så småningom sova. Måste vara utvilad till konserten imorgon!

//Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0