It's in his kiss. Thats were it is!

Fina tjejor på väg till konserten!


Fanny och jag på bussen. Vi var så fina.


SÅ SÖT FANNY!!!!! <3 <3 <3

Bilder från i fredags, konserten gick super. (Nåja. Jag hörde inte vad jag sjöng så det lät säkert inte så bara. Men vi säger att det gick super.)

Goda våfflor gjorde vi också, fast tror alla åt lite för många..

Men men, nu försöker jag plugga. Det går jättebra (säger vi). Usch, orkar inte! Måste läsa i Farenhait också, den ska vara utläst på onsdag och jag har läst typ 30 sidor. Bra där Klara!

Hugs
Klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag mår illa bara jag tänker på våfflor eller nutella!!!

2011-05-23 @ 17:16:33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0