Tjatat har ni gjort. Äntligen här igen.

Bloggar igen nu, tack vare Fannys o Johannas tjat. Hehe...

Orkar inte gå igenom allt som hänt, och jag tror inte så många bryr sig heller. Men lite bilder kanske ni vill ha?


Brorsan och bästa kompisen, med familjen på skansen.


Varg på skansen


Påsk.. Orkar inte rotera. Vrid på huvudet så får ni motion.


Värme <3


Emm, jaa. Vacker bild. Var nog den finaste som fanns. Kanske inte så smart att lägga upp den? Ohooohhh, tror ja nog ska ta bort den...

Har haft orienteringsdag idag. Det var najs! Sprang med Emelie, gick skita braaaa. :D
Nu ska jag plugga No. Jag har prov på Ljud imorron. Det är inte kul. Men ska verkligen lyckas den här gången! (man kan ju alltid hoppas...)

 

//Klara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste det senaste inlägget före det här, men nu ser jag att du har uppdaterat mkt. :D:D:D

2011-05-19 @ 15:44:02




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0