Ensam är inte alltid stark


Smultron och myra. Älskar bilden <3 Foto och redigering: Jag

Matteprovet gick bajs, och jag har fortfarande ångest. Svårare än gammla nationella prov ju! Herregud, svarade på tre uppgifter kanske? Usch, vill inte tänka på det mer. Igår, när jag pluggat matte typ hela dagen drömde jag om variabler, ppotensform och kvadratrötter. BLÄ!

Har egentligen fotbollsträning ikväll, men känner mig inte toppen, så vi får se hur det blir. Har inte gått på träningen på en vecka nu, så vill verkligen. Men känns dumt att offra konserten på onsdag... Well, we will see.

Kram
Klara

Kommentarer
Postat av: johanna

Fíiiin bild!

2011-10-10 @ 20:18:01




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0