Fin, fiinare, fiiinast


Vi applåderar åt lärarna efter konserten. Kass kvalité, och ingen bra bild. Foto: Pappa Redigering: Jag

Så fiin höstkonsert i fredags! Gick kanske inte helt perfekt, men vem bryr sig? Var ju sista höstkonserten i Katarina, några grät efteråt (men inte jag, även fast jag nästan ville). Älskar den kyrkan. <3

Efterkonserten gick jag, Fanny och Emelie hem till Johanna och sov där. Gjorde mackor och soppa, mmmmm. Sen la vi ihop alla madrasser och sov i vardagsrummet, myyyys. Vi skulle titta på film också, men Fanny somna efter två minuter och sen börja filmen hacka så då stängde vi av och somnade ist. :)

Spelade match igår, 8-delsfinal i Sanktan slutspelet. Mötte Hammarby, förlora med tre-noll, men vi var så grymma så det gjorde ingenting. Önskar bara att vi hade fått göra ett mål i alla fall. :)

Idag då, Pappas födelsedag, GRATTIS! Firade honom på morgonen. Nu ska jag plugga matte (matteprov imorgon, HJÄLP!) och möjligen lite engelska. Gå i skogen kanske också, om jag hinner.

Kram
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0