Jag borde, jag ska, jag kommer, jag måste, jag skulle


Soeta Fanny i Italien. Älskar bilden :)

Det är så kallt ute! Jag tror jag fryser ihjäl! Sätt på värmen i skolan! Buurrr... Fast om man jämför med 20 minus grader på vintern är ju det här ingenting. Usch, längtar efter julen och jullov, men inte efter kyla! (Eller jo, om man har varma kläder...)

Hade svenska redovisning idag, om boken Syskonkärlek. Den är grymm! Läs den! Redovisningen, gick väldigt bra om jag får säga det själv, även om jag inte kom ihåg så mycket av boken, läste ut den för två veckor sedan. Har för övrigt sjukt mycket plugg, bara att sätta igång! Men det är såååå mycket roligare att hänga på facebook och göra en ny design.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0