Om ni undrar


Bild från sommaren 2010, i Danmark

Punktlista med randomsaker ni inte behöver läsa

  • sen gick jag med pappa i skogen och plockade trattkantareller som vi sen smörstekte, godaste som finns.
  • pluggade så mycket so att jag glömde engelskan och fick panik för ett tag sen
  • mitt å på tangentbort är jättetrögt
  • jag ska duscha
  • jag borde ha städat idag
  • jag vill rida
  • jag vill spela fotboll
  • får omdömen imorgon, hjelp
  • jag borde inte blogga just nu
  • saknar massa saker och personer
  • nu äter jag vindruvor
  • jag kommer inte kunna sova


Om du orkade läsa, grattis. Kändes väldigt onödigt att skriva detta inlägg, så då känns det troligen onödigt att läsa. Jag kan logistik vetni.

Kram
Klara


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du frisknar till snaaaart! Saknar dig <3

2011-10-18 @ 20:42:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0