Sista gången


Foto: jag

Höstkonsert igår, gick helt okej iaf. Var inte direkt jättetaggad innan jag åkte, men det funkade ju ändå :)
Har en till konsert idag igen, sista höstkonserten i Katarina NÅGONSIN <3 Usch, det känns så jobbigt! Vill inte att det ska vara slut! Fatta nästa år, det kommer kännas så tomt! Får se om jag gråter något ikväll, tror inte det men man svet ju aldrig :) Men Sista konserten, vårkonserten, kommer jag böla så in i helsiki mycket.
9M, vi är bäst! <3

Ska be pappa fota/filma lite i kväll, vill ha lite bilder ju! :)

Nu ska jag måla naglarna (hade alldeles för bråttom igår, då failade jag totalt) och taggataggatagga. 110% ska vi köra ikväll, MINST fyra bugningar ska vi ha! ;)

Kram
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0