Ursäkta, har du en vässare? En riktigt stor? Ca 5 cm i diameter?

Internskämt


Lite överredigerad kanske, men ärs jag kör på. Brorsan i våras. Foto o redigering: Jag (jag kommer fortsätta med detta Johanna!)

Varit sjuk tisdag, onsdag och torsdag. Jobbig, snorig förkylning var det. :( Men nu är jag i alla fall hyfsat frisk. :)

Skulle haft engelska newspresentation med Linda idag, satt med den i seriöst 4 timmar igår och allting blev fel. Men sen när vi äntligen ska få redovisa vårt arbete vi jobbat med så mycket så funkade inte powerpointen och det var lixom där vi hade allt. Då dog jag lite för datasnillet sa att det inte gick att fixa om inte någon hemma hos Linda kunde skicka en massa filer och det kunde ingen. Så vi sa hejdå till flera timmars jobb, nu ska vi göra på onsdag i stället, men då måste vi uppdatera nyheterna, och nejtack, mina är redan några veckor gamla.

Utom den lilla incidenten har det varit en helt okej dag. Flummade sönder med Johanna lite på musiken, behövde verkligen det, har saknat henne så medans jag var borta.

Nu måste jag nog plugga lite tror jag, kulkul. Massa plugg att göra, saker jag missade när jag var sjuk och så... BAJS.

Kram
Klara

Kommentarer
Postat av: din älskling

Saaaaaaknade dig oxå!! Flumflumflum, armbågarna, ha!!!JAGDÖÖÖÖÖR <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-10-22 @ 09:10:12




Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0