Upp och ner som en bergochdalbana, vad ska jag ta mig till?


Fanny i Italien, med hjärtsolglasögon och tuggummibubbla. Redigering: Jag

Noprovet var inte så svårt som jag trodde. Skönt. Klart med det nu, bara att glömma.

Just nu befinner jag mig i situationen då man tänker att man inte har så mycket att göra, att det inte tar så långtid, men sen får man jätte bråttom med de där små sakerna som bara går på några sekunder (trodde man). Har stort matteprov imorgon, för att se hur de nationella är... KUL. Sen måste jag även bestämma vilka övningar jag ska göra på mitt eget träningspass, då vi ska repetera det. INGEN ANING.

Sedan, efter matteprovet och idrottspasset har jag äntligen lov. Välförtjänta, slappa, härliga höstlov. Har inga speciella planer förutom lite plugg, ska bara hänga runt och se vad som händer. Lite nya saker behöver införskafas och saker fixas i rummet.

Nu ska jag göra allt jag måste göra, hörs.

Kram
Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0