We may not get another day


Maskros Foto och redigering: Jag :D

Hej!

Skola idag, som vanligt. Fast vi hade rep i Katarina kyrka inför konserten mitt på dan, så jag, Johanna och några till åt på söder, muuuumms. Repet gick väl ganska bra, det är ju en sån himmla akustik i kyrkan, så allting kändes helt knäppt i början! Men sen gick det hyfsat iaf. Alla måste bara röra sig lite mer på Ride the charriot så kommer konserten bli lyckad ;)

Har förresten fått veta att vi på lördag ska spela åttondelsfinal i sanktan mot Hammarby. Bläblä uschofy. Och det andra Älta laget ska spela mot BP. Vadå otur? Men men, fatta om vi tar dem! Redan taggad till tusen! :D

Kramar
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0