Colour


Dålig bild på min kusins händer när han målat med fingerfärg utan lov.
Foto och redigering: Jag

Hello!

Mådde ganska bra idag, gick hela dagen i skolan iaf :) Hade nutidsorientering på förmiddagen, gick helt okej. Sen bild med Suzana, målade på händer. Jag gjorde en elefant, blev ganska nöjd med den faktiskt :) (Tyvärr funkar inte min dators bluetooth, så ni kan inte få ngn bild.) Men usch vad äckligt det var när man hade tjugo lager färg på handen. Liiiiiite stelt.

Imorgon är det rep hela dagen som gäller, bestämmt mig för att GÅ HEM om jag mår dåligt, förra året mådde jag piss men stod ändå kvar hela dagen, vilket leddde till att jag blev sjuk på konserten. :( Det får inte hända igen!

Måste göra engelskan nu, ska skriva ett brev om en kändis, har inte ens börjat och den ska vara inne på fredag. Ooopsi.

Kram
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara mina uppgifter?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0